Na to jak wygl─ůdasz ma wp┼éyw wiele czynnik├│w. Od nawyk├│w ┼╝ywieniowych i dbania o kondycj─Ö, po stosowanie odpowiednich kosmetyk├│w. Aby d┼éugo cieszy─ç si─Ö zdrow─ů kondycj─ů sk├│ry musisz zadba─ç o kilka kwestii. Sprawd┼║, jakich.

Przedstawiamy Ci absolutne minimum do wykonania na drodze do cieszenia si─Ö promiennym wygl─ůdem, a przy tym dobrym samopoczuciem.

Porada piel─Ögnacyjna nr 1 ÔÇô Prawid┼éowe ┼╝ywienie

the-new-saltpipe.com

Jeste┼Ť tym co jesz ÔÇô to powiedzenie sprawdza si─Ö w 100 procentach. Twoja sk├│ra odzwierciedla stan Twojego zdrowia i od Ciebie w du┼╝ej mierze zale┼╝y to, jaki on b─Ödzie. Pami─Ötaj wi─Öc o tym, aby w codziennej diecie dostarcza─ç organizmowi odpowiedni─ů dawk─Ö witamin oraz sk┼éadnik├│w mineralnych. Jedz du┼╝o potraw bogatych w witaminy g┼é├│wnie A (np. warzywa i owoce o pomara┼äczowym zabarwieniu), E (g┼é├│wnie oleje ro┼Ťlinne i zbo┼╝a) oraz C (szukaj jej m.in. w zielonej pietruszce, jarmu┼╝u, papryce, szpinaku czy truskawkach i owocach cytrusowych).

Pami─Ötaj tak┼╝e o tym, ┼╝e prawid┼éowy przebieg proces├│w ┼╝yciowych uwarunkowany jest od spo┼╝ywania odpowiedniej ilo┼Ťci wody. Latem pij wi─Öc od 2 do 2,5 l p┼éyn├│w dziennie.

Porada piel─Ögnacyjna nr 2 ÔÇô Zrezygnuj z d┼éugiego przebywania na s┼éo┼äcu

of-md.com

Witamina D jest dla sk├│ry niczym woda dla kwiatk├│w, ale tak jak w przypadku ich przelania, tak i dla Twojej sk├│ry zbyt d┼éugie przebywanie na s┼éo┼äcu jest szkodliwe. Wszystko za spraw─ů promieniowania ultrafioletowego, kt├│re wspomaga procesy starzenia si─Ö sk├│ry, a tak┼╝e jest prowodyrem powstawania przebarwie┼ä. Staraj si─Ö wi─Öc ograniczy─ç przebywanie na s┼éo┼äcu oraz u┼╝ywaj kremy z filtrem ÔÇô minimum 30 SPF, a tak┼╝e zadbaj o odpowiednie nakrycie g┼éowy.

Porada piel─Ögnacyjna nr 3 ÔÇô Staraj si─Ö unika─ç u┼╝ywek

clipartbest.com

Czasem powtarzasz sobie, ┼╝e kilka papieros├│w czy wi─Öksza ilo┼Ť─ç lampek wina nie zaszkodz─ů? B┼é─ůd! Ka┼╝da u┼╝ywka ma wp┼éyw na kondycj─Ö Twojej sk├│ry.

Porada piel─Ögnacyjna nr 4 ÔÇô Sen i sport to zdrowie

theodysseyonline.com

Wysypiaj si─Ö! Twoim planem minimum powinno sta─ç si─Ö 7 h snu, chocia┼╝ wiadomo, ┼╝e je┼Ťli jeste┼Ť mam─ů, cz─Östo jest to zadanie nie do wykonania. W takim wypadku, wykorzystaj woln─ů chwil─Ö na drzemk─Ö. Zatroszcz si─Ö tak┼╝e o odpowiedni─ů piel─Ögnacj─Ö podczas snu. Zanim po┼éo┼╝ysz si─Ö do ┼é├│┼╝ka, wklep w sk├│r─Ö serum, a tak┼╝e zastosuj krem do pod oczy i do twarzy. Sk├│ra regeneruje si─Ö najlepiej w nocy. Zaprzyja┼║nij si─Ö ponadto ze sportem. Aktywno┼Ť─ç fizyczna jest wielkim przyjacielem zdrowego cia┼éa i ducha.

Porada piel─Ögnacyjna nr 5 ÔÇô Stosuj odpowiednie kosmetyki

cosmeticsdesign-europe.com

Pami─Ötaj o tym, ┼╝e producenci kosmetyk├│w nie bez powodu dostosowuj─ů je do wieku kobiety. Istotne jest tak┼╝e to, ┼╝eby dobra─ç specyfiki odpowiednie dla swojej sk├│ry. Je┼Ťli wi─Öc jest przesuszona, nie si─Ögaj po nawil┼╝aj─ůce kremy do sk├│ry t┼éustej tylko dlatego, ┼╝e Twojej znajomej pom├│g┼é. To bardzo wa┼╝ne.

zdjęcie główne: anaturaldifference.com

2 komentarze

  1. tonia

    najgorzej b─Ödzie rzuci─ç palenia, ale dla zdrowia warto ­čÖé

  2. yeti

    czas zmieni─ç diet─Ö ­čśë lub zacz─ů─ç jak─ů┼Ť ­čśë

Dodaj komentarz

Zobacz tak┼╝e

Modne fryzury na lato 2021 – sprawd┼║, jakie ci─Öcia i upi─Öcia b─Öd─ů na topie w nadchodz─ůcych miesi─ůcach

Lato kocha metamorfozy. To czas, kiedy staramy si─Ö zadba─ç o form─Ö, ale tak┼╝e szukamy sposo…