Ka偶da kobieta jest pi臋kna bez wzgl臋du na to, ile kilogram贸w ma jej cia艂o. To prawda niezaprzeczalna. D膮偶enie do doskona艂o艣ci nie musi skupia膰 na sobie wszystkich naszych dzia艂a艅. Je艣li jednak chcemy pozby膰 si臋 nadprogramowych kilogram贸w, 偶eby zwyczajnie poczu膰 si臋 lepiej, s膮 na to sposoby. Jakie? Podpowiadamy.

Szczup艂a sylwetka – po pierwsze poznaj swoje potrzeby

dieta na lato

Po pierwsze i najwa偶niejsze to skupienie si臋 na tym, aby dostarczy膰 organizmowi tego, co potrzebuje. Tutaj mowa przede wszystkim o w艂a艣ciwej kaloryczno艣ci posi艂k贸w, a co za tym idzie, w艂a艣ciwej porcji witamin oraz minera艂贸w. Nie bez znaczenia maj膮 tu takie czynniki jak: wiek, waga, aktywno艣膰 fizyczna, tryb pracy, wzrost. Znaj膮c nasz bilans, jeste艣my w stanie przygotowa膰 taki jad艂ospis, w kt贸rym znajd膮 si臋 sk艂adniki, kt贸re pomog膮 nam by膰 w dobrej formie. Wiadomo, najwa偶niejsze jest to, 偶eby zdrowo od偶ywia膰 si臋 na co dzie艅, a nie tylko wtedy, gdy chcemy schudn膮膰. Je艣li jednak zosta艂o nam ma艂o czasu, obetnijmy z dziennej racji 偶ywno艣ciowej 200 kalorii, a je艣li chcemy rozbudowa膰 tkank臋 mi臋艣niow膮, zwi臋kszmy bilans i wprowad藕my do diety wi臋cej produkt贸w bia艂kowych.

Picie wody i walka z pokusami maj膮 znaczenie

dlaczego warto pi膰 wode

Woda to 偶ycie. Nie ma mo偶liwo艣ci prawid艂owego funkcjonowania bez picia wody. Woda mineralna to najlepszy nap贸j z mo偶liwych. Nie zast膮picie jej piciem herbaty, czy napoj贸w s艂odzonych. Trzeba pami臋ta膰 te偶, 偶e dostarczaj膮 j膮 nam owoce i warzywa. Kolejna sprawa to walka z pokusami. Oczywi艣cie ma艂e grzeszki w postaci kostki gorzkiej czekolady nie zaszkodz膮 od czasu do czasu, jednak s艂odycze, papierosy i alkohol powinny znikn膮膰 raczej z codziennego jad艂ospisu.

Sylwetka na lato – w zdrowym ciele zdrowy duch

odchudzanie na lato

Aktywno艣膰 fizyczna to bardzo wa偶ny element ka偶dego dnia. Nie ma znaczenia ile masz lat. Musisz stara膰 si臋 da膰 swojemu organizmowi chocia偶 odrobin臋 ruchu. Wszystko oczywi艣cie zale偶y od kondycji zdrowotnej, ale godzinny spacer jeszcze nikomu nie zaszkodzi艂.

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *

Zobacz tak偶e

Si艂ownia to nie wszystko! Sprawd藕, jak zwi臋kszy膰 efekty odchudzania

Co trzecia osoba przebywaj膮ca na si艂owni nie przyk艂ada si臋 do 膰wicze艅 i wi臋cej odpoczywa, …