Okres spo┼éecznej izolacji spowodowany pandemi─ů koronawirusa sprawi┼é, ┼╝e wiele nas boryka si─Ö z problemem nadprogramowych kilogram├│w. Sp─Ödzanie niemal 24 godzin na dob─Ö w czterech ┼Ťcianach niezwykle sprzyja podjadaniu, a w domu zdecydowanie trudniej zmotywowa─ç si─Ö do treningu bez profesjonalnego sprz─Ötu. Dlatego te┼╝ wiele z nas podczas kwarantanny przybra┼éo na wadze, jednak im szybciej j─ů zredukujemy, tym szybciej poczujemy si─Ö lepiej. Zatem jak wr├│ci─ç do formy sprzed pandemii?

Jak skutecznie schudn─ů─ç: odpowiednia motywacja

Kwarantanna przypad┼éa na okres przedwakacyjny, kiedy wiele os├│b powoli szykowa┼éo si─Ö do sezonu pla┼╝owego. Wi─Öcej wolnego czasu na gotowanie w po┼é─ůczeniu z drastycznym obni┼╝eniem poziomu aktywno┼Ťci spowodowa┼éo, ┼╝e dodatkowe kilogramy pojawi┼éy w szybkim tempie. Ich zrzucenie nie jest jednak takie ┼éatwe i przyjemne, dlatego warto znale┼║─ç w sobie maksimum motywacji, aby wr├│ci─ç do optymalnej formy fizycznej sprzed okresu izolacji. Na szcz─Ö┼Ťcie sama ┼Ťwiadomo┼Ť─ç zbli┼╝aj─ůcych si─Ö wakacji nad morzem dla wielu jest wystarczaj─ůcym ┼║r├│d┼éem naturalnego dopingu w drodze do wymarzonej sylwetki.

Zobacz tak┼╝e: https://zdrowienaczasie.pl/jak-zaoszczedzic-czas-w-kuchni/

Jak skutecznie schudn─ů─ç: aktywno┼Ť─ç fizyczna

Ruch potrafi wnie┼Ť─ç du┼╝o do naszego ┼╝ycia, zw┼éaszcza je┼Ťli na co dzie┼ä sp─Ödzamy po kilka godzin przy s┼éu┼╝bowym komputerze. Regularne ─çwiczenia nie tylko pomagaj─ů w zachowaniu sprawno┼Ťci mi─Ö┼Ťni, staw├│w czy wydolno┼Ťci oddechowo-kr─ů┼╝eniowej, ale tak┼╝e pozby─ç si─Ö nadmiaru tkanki t┼éuszczowej. Dobra wiadomo┼Ť─ç jest taka, ┼╝e doczekali┼Ťmy si─Ö ponownego otwarcia si┼éowni, klub├│w fitness czy basen├│w, gdzie jednak wci─ů┼╝ obowi─ůzuje ┼Ťcis┼éy re┼╝im sanitarny. Ka┼╝da forma aktywno┼Ťci fizycznej dzia┼éa na nasza korzy┼Ť─ç, dlatego r├│wnie dobrze mo┼╝emy biega─ç w terenie czy je┼║dzi─ç na rowerze z ca┼é─ů rodzin─ů.

Jak skutecznie schudn─ů─ç: zbilansowana dieta

Same ─çwiczenia zazwyczaj nie wystarczaj─ů, aby zrzuci─ç zb─Ödne kilogramy ÔÇô do regularnych trening├│w warto dorzuci─ç zdrowe i w pe┼éni zbilansowane posi┼éki, kt├│re wspomog─ů dzia┼éanie metabolizmu, a tak┼╝e dodadz─ů nam energii do dzia┼éania. Samodzielne gotowanie i planowanie codziennych posi┼ék├│w mo┼╝e by─ç jednak zbyt czasoch┼éonne, zw┼éaszcza gdy wiele z nas po okresie kwarantanny ma dwa razy wi─Öcej obowi─ůzk├│w zawodowych. W takim wypadku warto si─Ögn─ů─ç po catering dietetyczny, kt├│ry znacznie u┼éatwi nam ┼╝mudny proces odchudzania. Posi┼éki przyrz─ůdzane w zgodzie z najwa┼╝niejszymi zasadami zdrowego ┼╝ywienia pomagaj─ů szybciej wr├│ci─ç do fit-formy, co korzystnie wp┼éywa na wydolno┼Ť─ç organizmu oraz jego generaln─ů kondycj─Ö. Diet─Ö pude┼ékow─ů mo┼╝na wzi─ů─ç ze sob─ů do pracy, szko┼éy, na si┼éowni─Ö czy w podr├│┼╝ samochodem i nie dopu┼Ťci─ç do pojawienia si─Ö uczucia g┼éodu, spadku energii i z┼éego samopoczucia. Co wa┼╝ne, catering pude┼ékowy dost─Öpny jest najcz─Ö┼Ťciej w kilku wariantach kalorycznych oraz smakowych, dzi─Öki czemu osoby z nietolerancjami spo┼╝ywczymi lub preferuj─ůce diet─Ö vege r├│wnie┼╝ mog─ů cieszy─ç si─Ö pysznym jedzeniem z dostaw─ů do domu.

Dodaj komentarz

Zobacz tak┼╝e

Co je┼Ť─ç przed treningiem, aby uzyska─ç zamierzone efekty? Sprawd┼║!

Co najlepiej zje┼Ť─ç przed treningiem – takie pytanie zadaje sobie wiele z nas zanim z…