Okres spo艂ecznej izolacji spowodowany pandemi膮 koronawirusa sprawi艂, 偶e wiele nas boryka si臋 z problemem nadprogramowych kilogram贸w. Sp臋dzanie niemal 24 godzin na dob臋 w czterech 艣cianach niezwykle sprzyja podjadaniu, a w domu zdecydowanie trudniej zmotywowa膰 si臋 do treningu bez profesjonalnego sprz臋tu. Dlatego te偶 wiele z nas podczas kwarantanny przybra艂o na wadze, jednak im szybciej j膮 zredukujemy, tym szybciej poczujemy si臋 lepiej. Zatem jak wr贸ci膰 do formy sprzed pandemii?

Jak skutecznie schudn膮膰: odpowiednia motywacja

Kwarantanna przypad艂a na okres przedwakacyjny, kiedy wiele os贸b powoli szykowa艂o si臋 do sezonu pla偶owego. Wi臋cej wolnego czasu na gotowanie w po艂膮czeniu z drastycznym obni偶eniem poziomu aktywno艣ci spowodowa艂o, 偶e dodatkowe kilogramy pojawi艂y w szybkim tempie. Ich zrzucenie nie jest jednak takie 艂atwe i przyjemne, dlatego warto znale藕膰 w sobie maksimum motywacji, aby wr贸ci膰 do optymalnej formy fizycznej sprzed okresu izolacji. Na szcz臋艣cie sama 艣wiadomo艣膰 zbli偶aj膮cych si臋 wakacji nad morzem dla wielu jest wystarczaj膮cym 藕r贸d艂em naturalnego dopingu w drodze do wymarzonej sylwetki.

Zobacz tak偶e: https://zdrowienaczasie.pl/jak-zaoszczedzic-czas-w-kuchni/

Jak skutecznie schudn膮膰: aktywno艣膰 fizyczna

Ruch potrafi wnie艣膰 du偶o do naszego 偶ycia, zw艂aszcza je艣li na co dzie艅 sp臋dzamy po kilka godzin przy s艂u偶bowym komputerze. Regularne 膰wiczenia nie tylko pomagaj膮 w zachowaniu sprawno艣ci mi臋艣ni, staw贸w czy wydolno艣ci oddechowo-kr膮偶eniowej, ale tak偶e pozby膰 si臋 nadmiaru tkanki t艂uszczowej. Dobra wiadomo艣膰 jest taka, 偶e doczekali艣my si臋 ponownego otwarcia si艂owni, klub贸w fitness czy basen贸w, gdzie jednak wci膮偶 obowi膮zuje 艣cis艂y re偶im sanitarny. Ka偶da forma aktywno艣ci fizycznej dzia艂a na nasza korzy艣膰, dlatego r贸wnie dobrze mo偶emy biega膰 w terenie czy je藕dzi膰 na rowerze z ca艂膮 rodzin膮.

Jak skutecznie schudn膮膰: zbilansowana dieta

Same 膰wiczenia zazwyczaj nie wystarczaj膮, aby zrzuci膰 zb臋dne kilogramy 鈥 do regularnych trening贸w warto dorzuci膰 zdrowe i w pe艂ni zbilansowane posi艂ki, kt贸re wspomog膮 dzia艂anie metabolizmu, a tak偶e dodadz膮 nam energii do dzia艂ania. Samodzielne gotowanie i planowanie codziennych posi艂k贸w mo偶e by膰 jednak zbyt czasoch艂onne, zw艂aszcza gdy wiele z nas po okresie kwarantanny ma dwa razy wi臋cej obowi膮zk贸w zawodowych. W takim wypadku warto si臋gn膮膰 po catering dietetyczny, kt贸ry znacznie u艂atwi nam 偶mudny proces odchudzania. Posi艂ki przyrz膮dzane w zgodzie z najwa偶niejszymi zasadami zdrowego 偶ywienia pomagaj膮 szybciej wr贸ci膰 do fit-formy, co korzystnie wp艂ywa na wydolno艣膰 organizmu oraz jego generaln膮 kondycj臋. Diet臋 pude艂kow膮 mo偶na wzi膮膰 ze sob膮 do pracy, szko艂y, na si艂owni臋 czy w podr贸偶 samochodem i nie dopu艣ci膰 do pojawienia si臋 uczucia g艂odu, spadku energii i z艂ego samopoczucia. Co wa偶ne, catering pude艂kowy dost臋pny jest najcz臋艣ciej w kilku wariantach kalorycznych oraz smakowych, dzi臋ki czemu osoby z nietolerancjami spo偶ywczymi lub preferuj膮ce diet臋 vege r贸wnie偶 mog膮 cieszy膰 si臋 pysznym jedzeniem z dostaw膮 do domu.

Dodaj komentarz

Zobacz tak偶e

Co daje picie wody przy ochudzaniu?

Mimo 偶e o urlopie na egzotycznej pla偶y mo偶emy na razie pomarzy膰, wiele z nas postanowi艂o w…