To ju偶 trzeci tydzie艅, kiedy powoli zapominasz jak smakuj膮 dro偶d偶贸wki, si贸dme poty wylane w czasie pierwszych, niezdarnych i niewiarygodnie m臋cz膮cych 15 minut biegu parz膮 jak lawa, a waga pokazuje -400g. Czarny d贸艂 w kt贸ry przez to wpadasz zainteresowa艂by niejednego badacza kosmosu, a ciasteczka na sklepowej p贸艂ce zaczynaj膮 艣piewa膰 piosenk臋 o tym, jak bardzo b臋dziesz szcz臋艣liwa, kiedy je poch艂oniesz. Zatrzymujesz si臋 zatem w codziennym biegu i my艣lisz: bogowie w przestworzach鈥 c贸偶 ja robi臋 藕le!? No wi臋c tak:聽

Najgorszym co mo偶na sobie w procesie odchudzania zrobi膰, to oszukiwa膰 samego siebie. Na pewno wafelki, kt贸re by艂y w kuchennej szafce, znikn臋艂y tajemniczym sposobem? A kotlet schabowy zjedzony u babci i 鈥瀌oprawiony鈥 puchat膮, dro偶d偶ow膮 szarlotk膮 to niby co? Nie liczy si臋 bo na 艣niadanie jad艂a艣 warzywa? A nie by艂o przypadkiem tak, 偶e przy okazji obfitego obiadu nie warto ju偶 by艂o si臋 m臋czy膰, wi臋c zam贸wiona na kolacj臋 pizza by艂a pierwsz膮 my艣l膮?

Powody dla kt贸rych nie mo偶esz schudn膮膰
maxwellplasticsurgery

Wi臋c teraz sp贸jrz w lustro, sp贸jrz sobie g艂臋boko w oczy i powt贸rz: „tylko konsekwencja wci艣nie mnie w str贸j k膮pielowy„. Bo tak dok艂adnie jest! 呕adna leniwa bu艂a nigdy nie schudnie, a zdrowe jedzenie r贸wnie偶 mo偶na pokocha膰. Pami臋taj nie tylko o swoim celu, ale tak偶e o wszystkich korzy艣ciach, kt贸re przyniesie ci zdrowy tryb 偶ycia.

Zapraszamy na festiwal wym贸wek-czyli dlaczego nie mog臋 dzisiaj 膰wiczy膰!

  • jestem zm臋czona,
  • dzi艣 nie mog臋,
  • mam prac臋 do zrobienia,
  • przyda艂oby si臋 wyprasowa膰 wszystkie ciuchy w domu,
  • pada deszcz,
  • zjad艂am dzi艣 za ma艂o i b臋dzie mi s艂abo,
  • nie mam czasu, bo musz臋 si臋 po艂o偶y膰 wcze艣niej spa膰,
  • jutro mam wa偶ny dzie艅 i musz臋 dobrze wygl膮da膰,
  • zaczn臋 od poniedzia艂ku, bo od 艣rody to tak bez sensu,
  • mo偶e jednak ju偶 jutro po膰wicz臋 z Chodakowsk膮, bo jest zimno,
  • nie mam odpowiednich but贸w,
  • nie zgra艂am odpowiedniej muzyki do biegania,
  • nie sta膰 mnie na karnet na si艂owni臋,
  • boli mnie kr臋gos艂up,
  • nie ma kto zaj膮膰 si臋 dzie膰mi,
  • te 膰wiczenia nie s膮 dobre na stawy,
  • to jest zbyt m臋cz膮ce,
  • zjad艂am dzisiaj tylko troszk臋, wi臋c nie musz臋 膰wiczy膰,
  • wypi艂am za du偶o kawy,
  • ciemno jest i niebezpiecznie, nie mam maty鈥tp.

Ka偶da wym贸wka powinna zosta膰 mentalnie zgnieciona i wyrzucona do 艣mieci, po czym powinno nast膮pi膰 porz膮dne 30 minut 膰wicze艅, cho膰by to mia艂y by膰 pajacyki przeplatane sk艂onami i podskokami. Regularny ruch, to gwarancja zdrowia i d艂ugowieczno艣ci – wiadomo o tym od niezliczonej ilo艣ci lat. Wystarczy si臋 prze艂ama膰 i udowodni膰 lenistwu, 偶e w艂a艣nie otrzyma艂o nakaz eksmisji z naszego 偶ycia!

G艂od贸wk膮 karmisz si臋 podw贸jnie!

Wiesz co my艣li Tw贸j organizm, kiedy nagle m贸wisz mu: STOP JEDZENIE! My艣li, 偶e jest wojna. Powa偶nie, zastanawia si臋 co si臋 tam takiego szalonego sta艂o na zewn膮trz, 偶e nagle zabrak艂o (tak hojnie przecie偶 podawanego, prawda?) po偶ywienia. Wi臋c szast prast: reorganizacja jego dzia艂ania i wszystkie jednostki gotowe do odk艂adania wszystkiego co si臋 od tego momentu dostanie do 艣rodka. Nie dziw si臋, 偶e nie chudniesz g艂oduj膮c. Nie m贸wi膮c ju偶 o tym, 偶e nawet dwudniowa g艂od贸wka sprawi, 偶e b臋dzie niemal niemo偶liwy, nie po艂asi膰 si臋 na co艣, co na pewno ju偶 pow臋druje prosto w ty艂ek. Przemy艣lane g艂od贸wki oczyszczaj膮ce to dobry pomys艂, ale tylko wtedy, kiedy jeste艣 pewna swojego zdrowia i przeprowadzasz j膮 pod nadzorem lekarza. Inaczej, ty b臋dziesz si臋 m臋czy膰, a wynik贸w nie b臋dzie 偶adnych. Mimo tego, 偶e wiele kobiet uwa偶a to za bana艂: 5 zdrowych posi艂k贸w dziennie (ma艂ych porcji!) sprawi, 偶e po dw贸ch tygodniach b臋dziesz zaskoczona wynikami. Ty, twoja waga, twoje kole偶anki!

My艣l racjonalnie!

Nie poddawaj si臋. Czas i tak minie, wi臋c warto zainwestowa膰 w siebie i pokornie oczekiwa膰 efekt贸w swoich wyrzecze艅. Mo偶esz tak偶e pr贸bowa膰 ma艂ych, psychologicznych trick贸w. Masz ochot臋 na kabanosa? A co gdyby kto艣, za ka偶dym razem, kiedy zjadasz co艣 spoza dietowego menu kaza艂 Ci zje艣膰 karm臋 dla psa? Albo karm臋 dla ryb? Wstr臋tne, prawda? Spr贸buj wypracowa膰 sobie taki nawyk, kt贸ry pozwoli Ci powstrzyma膰 gastro偶膮dze. A kiedy zdarzy Ci si臋 wsun膮膰 p膮czka, nawet dyskretnie i bez 艣wiadk贸w, to dietuj dalej! Ka偶dy si臋 mo偶e potkn膮膰, najwa偶niejsze jest wsta膰 z kolan i pokaza膰 wszystkim, 偶e Ty te偶 potrafisz! I w tym okr膮g艂ym cia艂ku jest radosny, zdrowy i wysportowany cz艂owiek, kt贸re po prostu ju偶 czas uwolni膰!

fot. g艂贸wne:聽rd.com

3 komentarze

  1. karcia

    ja ju偶 wykorzysta艂am chyba wszystkie wym贸wki 馃槈

    Odpowiedz

  2. Sylwiaei

    Szuka艂am w sieci troch臋 na ten temat i musz臋 przyzna膰, 偶e trafione w punkt.

    Odpowiedz

  3. Majkaei

    Piszesz o naprawd臋 ciekawych rzeczach. Godne uwagi.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *

Zobacz tak偶e

Taniec – spos贸b na 艂adn膮 sylwetk臋. Jak wybra膰 szko艂臋 ta艅ca?

Taniec to bez w膮tpienia 艣wietny pomys艂 na hobby i sp臋dzanie wolnego czasu. To nie tylko 艣w…